Home | Follow Me on Twitter | Our Facebook

Free Yourself from Failure

No one can go back and start from the beginning. Remember God did not promise days without pain, laughter without sorrow, sun without rain, but God promised to give strength to face that day, and justice of God is more balanced, happiness to tears, and bright in a tortuous journey.
Disappointment like traffic lights, this will slow down a bit, but we will resume again in a smooth journey. Like an uphill road, but don't stay for too long while in the slope (disappointment), walk continues.
When we disappointed because sometimes God does not allow what we want, accept it, learn to remain grateful and rejoice. Because God has a thing that eventually will be given to us, and the more certain it was better than what we want. When something happens, good or bad, consider what it means. There is a purpose for every event in life, teach us how to laugh more often or not so hard to cry.

Free yourself from disappointment and hatred, free your mind from worries, live simply, and most importantly give "more" to someone, whatever it is its shape.

How about you, hope you are more successful today than yesterday.

Hopefully useful.


Other Interesting Article here:









BEBASKAN DIRIMU DARI KEGAGALAN


Tidak ada seorangpun yang bisa kembali dan mulai dari awal. Ingat Tuhan tidak menjanjikan hari-hari tanpa sakit, tertawa tanpa kesedihan, matahari tanpa hujan, tetapi Tuhan menjanjikan memberi kekuatan untuk menghadapi hari itu, dan keadilan Tuhan lebih berimbang, kebahagiaan untuk air mata, dan terang dalam perjalanan berliku.
Kekecewan bagaikan lampu lalu lintas, ini akan memperlambat sedikit, tetapi kita akan melanjutkan kembali dalam perjalanan yang lancar. Ibarat melewati jalan yang menanjak, tetapi jangan terlalu lama saat berada di dalam tanjakan (kekecewaan), berjalanlah terus. Ketika kita kecewa karena kadang Tuhan tidak mengijinkan apa yang kita kehendaki, terimalah, belajar untuk tetap bersyukur dan bergembiralah. Karena Tuhan mempunyai hal yang akhirnya akan diberikan kepada kita, dan yang lebih pasti itu lebih baik dari apa yang kita inginkan. Saat terjadi sesuatu, baik atau buruk, pertimbangkanlah artinya. Ada suatu maksud untuk setiap kejadian dalam kehidupan, mengajar kita bagaimana lebih sering tertawa atau tidak terlalu keras menangis. Bebaskan dirimu dari kekecewaan dan kebencian,

Bebaskan pikiranmu dari kesusahan, hiduplah sederhana, dan yang terpenting berilah "lebih" kepada seseorang, apapun itu bentuknya.

Bagaimana dengan anda, semoga hari ini anda lebih sukses dari hari kemarin. Semoga bermanfaat.

Related Post:

0 comments:

Leave a Reply

Bro and Sist Tulisan diatas jauh dari sempurna, Hanya Komentar saran dan kritik membangun dari Bro & Sist yang bisa menyempurnakan. Jika anda tidak memiliki blog, gunakanlah Name & Url, Isi dengan Profil Facebook/Twitter, sehingga saya bisa menyapa anda Thanks

POPULAR POST

Email Subscriptions

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Comments




blogarama - the blog directory blog-indonesia.com Bloggerian Top Hits Blogger Topsites KampungBlog.com - Kumpulan Blog-Blog Indonesia blog search directory Aplikasi java, software komputer, Opera mini, Bolt, Tip dan triks Hobbies Blogs - Blog Rankings The Republic of Indonesian Blogger | Garuda di Dadaku Blog Directory & Search engine Top Show all blogs Free Automatic Backlink Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net Google bot last visit powered by Bots Visit Yahoo bot last visit powered by  Bots Visit Find broken links on your website for free with LinkTiger.com Links
RSSMicro FeedRank Results


free counters

Leave The Massage







Download MP3

Friends Update List